mormorhelen.blogg.se

Tisdag = körsång = glädje!!!

Publicerad 2014-04-29 22:43:25 i Allmänt,

Japp -då var det tisdag ( igen) och det var åter dags för lite sång o glädje med älskade Coeur Madame !!! Har varit med i snart 3 år ( eller är det 4??) och funnit heelt underbara nya vänner som betyder enormt mycket för mig!! Inte lätt annars i min ålder... Vännerna, körledaren ( som också betyder väldigt mycket) och sången är något som alltid gör mig på ett underbart humör, även om jag inte alltid känner mig " på topp" när jag är på väg dit! Det går inte att inte vara glad!!!

Annars idag så blev det ännu en morgon med skjuts av Henke! Hemvägen blev löpning o gång blandat! Varmt som tusan, men kändes rätt bra:)! Man känner att man kommit igång:)!

Var även med Meja, Juno och M på avslutning av Mejas gympa! Susanne var sjuk, så hon blev hemma! Duktiga är de och Meja var såå fin - kände knappt igen henne först...:)!

Bilden idag blir på mitt instrument:)

Kommentarer

Postat av: Sussi - Livet i söder!

Publicerad 2014-05-04 03:03:33

Har du bytt instrument? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela