mormorhelen.blogg.se

Sorg...

Publicerad 2017-04-02 21:28:13 i Allmänt,

 
Har aldrig kommit igång till 100% med bloggen men jag provar igen... det känns som att det som hände nu för 2 veckor sen är en anledning för mig att få ut mina känslor ... 
 
Peter - min bror - hittades medvetslös i hemmet, konstaterades strax därefter död.... Jag tror fortfarande att allt är en jäkla mardröm - kan liksom inte förstå... Hur kan ett liv bara ta slut sådär?! Min lilla bror .... Vill inte fatta... Vill inte förstå ... Kommer jag verkligen aldrig mer att få se honom , aldrig mer få ett sms med kommentarer om handbollen eller ishockeyn .... Aldtig mer kommer han bakom godishyllorna med sitt "hallå syrran".... 
 
Nej - man får helt enkelt vänja sig 😥! Det kommer att ta tid - det blir jobbigt många gånger men vi måste försöka... 
 
Jag är tacksam för alla i familjen, alla vänner och bekanta - ni är guld värda...❤️! 
 
Livet måste gå vidare - men det gör ont... 
 
 

Kommentarer

Postat av: Sussi - Livet i söder!

Publicerad 2017-04-14 03:18:39

❤️

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela