mormorhelen.blogg.se

Avtackad:)

Publicerad 2017-04-04 22:01:19 i Allmänt,

Ikväll var det årsmöte med Coeur Madame och det var min sista dag som kassör! Kände att min tid var gjord nu - är tid för någon annan att ta över... Har just nu dessutom uppehåll från kören då jag känner att tiden inte räcker till allt ... kommer sakna det men människorna finns ju kvar! 


Innan idag var det jobb och sen Bamsegympan med alla Goa 4-åringar❤️!! Alltid lika härligt med de söta barnen och det är en underbar förening Rödebygymnasterna 👍🏻!! 

Imorgon blir en konstig o jobbig fm , då jag ska åka o "ta farväl" av min älskade lillebror ... känner att jag vill se att han "fått ro"! Livet är såå skört - ta vara på det❤️❤️!! 

Denna underbara blomma fick jag av kören ikväll😍!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela