mormorhelen.blogg.se

Träningsvärk?? Njae...

Publicerad 2014-05-19 23:15:28 i Allmänt,

Nej faktiskt så har jag inte haft så värst mycket träningsvärk idag:)!! Trodde det skulle vara mycket värre, men har mest haft lite småont i vaderna då jag gått nerför trappan på jobbet! Det kan man ju leva med...
 
Känner mig fortfarande så GLAD att jag klarade det - JAG som för några år sedan inte var speciellt förtjust i löpning - gjorde det mest för att jag "måste"!! Men nu gillar jag det till o med!! HÄRLIGT!!
 
Träningen kommer nu att läggas upp för Tjejmilen den 6e september - min självaste 48-årsdag:)!
Vore ju trevligt att slå ett rekord då - under 1,05 kanske?!!
 
Sov nu gott hörrni!!
 
Bjuder på nåra fler bilder från helgen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela