mormorhelen.blogg.se

Nej nu ska jag ta tag i det på allvar!

Publicerad 2015-03-25 11:03:40 i Allmänt,

Ja - det är dags!! Det är ju så kul att ha bloggen att gå tillbaka o läsa i, så nu måste jag...
Tappade massor av energi då min svägerska Annika dog på Annandagen och det blev inte nån ordning på varken mat, träning, blogg, rutiner eller nåt alls... Denna jävla cancer gör mig såå arg - man är såå hjälplös och man vill göra så mycket och kan inte göra något alls mer än att finnas... Men - livet går ju vidare och man måste ta tag i det igen - det är ju självklart såå mycket som man tänker på henne och framför allt så lider jag så fruktansvärt mycket med brorsan och barnen!!
 
Fattar inte ... om drygt en vecka är det påsk - typ igen!!! Det går såå himla fort, man hinner inte med tiden alls... Man måste verkligen njuta av tiden och göra det bästa man kan av allting!
 
Idag är jag ledig!! Från jobbet... Man är ju sällan ledig från allting liksom... Men det är så skönt ändå att kunna göra lite som man känner! Det är inte så kul väder precis, annars hade jag tänkt gå ut o göra lite ute, men jag vet inte! Får se... Kl 16 är det i alla fall dags att ge sig till gympasalen för 1,5 timme med våra härliga små Trupp 1or... Det är alltid härligt att träffa dem - det är också så kul att se deras framsteg! De är så duktiga och på söndag är det dags för tävling som en del av dem ska åka med på:)! Det blir spännande! Det är dessutom kul att ha en aktivitet som jag har tillsammans med min dotter - hon har ju en massa erfarenhet av truppgymnastiken och är bra med barnen! Sen är det även en annan mamma o hennes dotter - Petra o Julia - och vi funkar som en bra grupp (tyckr vi själva i alla fall)!
 
Jaja - nu har jag kommit igång, men det är inte värt att jag sitter här för länge nu och segnar till... Så - på återhörande:)! Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela