mormorhelen.blogg.se

Juldagen !!

Publicerad 2014-12-25 21:52:00 i Allmänt,

 
 Det var allt länge sen jag var här o skrev, men nu tänkte jag försöka ta mig i kragen .. 
Igår var det julafton - en dag som man kommer ihåg med en speciell känsla sen man var liten, sen barnen var små o nu är barnbarnen små❤️!! 
Vi firade lilla julafton hos yngsta brorsan med familj i tisdags... Det var vi alla syskon med familjer och så mamma o pappa! Annika var tyvärr inte med, då hon ligger väldigt sjuk ...:(! 
Det blev lite lätt mat - skinkmacka, ägg, gröt o fika!   Tomten kom sen med lite paket:)! Alla hade varit snälla👍! 
Igår firade vi med Susanne och M o de små gullungarna!! Tomten hann inte komma men vi fick dela ut paket ändå! Det är verkligen en speciell känsla att se barnen - stora som små - att slita upp sina paket o se glädjen! Man blir själv aldrig för stor heller!! Fick fina paketer jag med - tröja, pyjamas, träningsvantar, träningshandskar, biljetter till hela familjen till Kalmar teater i sommar, biljetter till Flashdance i april, kaffekoppar med kaffe o kaka, reflexarmband, regnställ, duschgrejer... Så jag hade nog varit snäll!! Tack alla ni fina <3! 
Vi åkte sen till Staffanstorp o Henkes föräldrar för att fira med dem o hans syskon m familjer! Blev också en trevlig kväll med glada barn!! 
 

Kommentarer

Postat av: Sussi - Livet i söder!

Publicerad 2014-12-29 22:00:23

Skönt att höra ifrån dig här också, vi pratar ju aldrig annars ;-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela